Studentska sekcija za neuronauke (SSN), samostalno udruženje studenata beogradskog univerziteta, prethodne večeri se okupilo sa ciljem da održi interaktivnu studentsku radionicu. To je poduhvat koji je jedinstven u Beogradu, Srbiji i u regionu.
U ponedeljak 31.10.2011. u večernjim satima unutar prostorija Biološkog fakulteta (drugi sprat zgrade Filološkog fakulteta) počele su interaktivne studentske radionice na temu Neurološka i psihijatrijska anatomija. Tema prve je bila Refleksni luk - osnova funkcije mozga i psihe.
Oliver Sacks |
Učesnici su tokom pripreme za radionicu bili aktivno angažovani, samostalno pretraživali aktuelnu literaturu i internet bazu podataka na razne teme, od kojih su se posebno izdvojile sudsko-medicinski značaj refleksa i uticaj anksiznosti na reflekse. Na taj način je maksimalno podsticano direktno učestvovanje u izradi radionice.
Teme kojima će se baviti naredne radionice će obuhvatati razne oblasti neuronauka, od neurotransmitera u zdravlju i bolesti, preko podele mozga na puteve i segmente, do neuronaučnih aspekata psihičkih funkcija. U radu se koriste kompjuterske animacije, atlasi u boji, neurološki čekići i lampice, modeli mozga u prirodnoj veličini.
Učesnici radionice su studenti biologije, molekularne biologije, hemije, medicine, psihologije, filozofije, farmacije, defektologije i filologije. Radionice vode: Dušan Stevanić, student šeste godine medicine; Milan Vukobrat, apsolvent medicine; Snežana Stanković, doktor medicine; Stefan Milutinović, student treće godine psihologije i Branisalava Ćosić, student druge godine medicine.
Interaktivan pristup i samostalna organizacija studenata je ono što ovu radionicu posebno izdvaja i razlikuje od svih drugih oblika nastave na Beogradskom Univerzitetu.
D. S.
Нема коментара:
Постави коментар